Nema proizvoda
Je li došlo tijekom prijevoza do oštećena robe ili roba ima neki nedostatak? U ovom slučaju imate pravo na reklamaciju. Ili želite robu zamijeniti za drugi proizvod ili vratiti?
Kako bismo Vam cijeli postupak reklamacije olakšali, pripremili smo za Vaš obrazac za reklamaciju. Jednostavno ga preuzmete na svoje računalo, ispunite ga, isprintate i pošaljite zajedno s reklamiranom robom na našu adresu. Prilikom rješenja vaše reklamacije postupat ćemo s najvećom pažnjom i obavijestit ćemo vas o ishodu najkasnije u roku od 30 kalendarskih dana.
Čim primimo reklamiranu robu, na vašu e-mail adresu potvrdit ćemo vam primitak. Nakon toga ćemo profesionalno procijeniti vaš zahtjev za reklamaciju, a o rezultatu ćete biti obaviješteni na vašoj adresi e-pošte.
U slučaju da se vaš zahtjev za reklamaciju utvrdi opravdanim, imate pravo na naknadu troškova (poštarine) povezanih s reklamacijom u odgovarajućem iznosu, tj. najniža moguća cijena prijevoza koja je navedena u našoj trgovini (osim mjesta izdavanja).
Za više informacija pogledajte uvjeti poslovanja naše e-trgovine.
Ako imate bilo kakvih pitanja, obratite nam se putem e-pošte: bok@energyking.hr.
Želite li zamijeniti robu ili se povlačiti iz ugovora? Možete to učiniti pomoću odgovarajućeg obrasca: